welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Jumaat, 10 Jun 2011

terima kasih daun kunyit !!

Hollaaaaa .. haii semua yg sudi membace entry aku nehh ..yg xsudi xpayahlh bace k .. haha..
ari niy my bestie sulin watkn aku banner baru .. OMG ~ haaarrr... ;) hehe ..
mmg xsangke ade yg sudi watkn .. hehe .. almaklum aku niy baru lg .. ahaks ;)
aku hargai sanat2 lah yunk .. terime kasih daun kunyit yunk ..^_^




ini lorh banner khas utk aku .. dapat je terus aku letak kt blog nehh ..comel kn couple yg naik basikal tu ? i loiiikke ! huhu .. tp of coz lg suwweeeet cple yg berposing maauttt dpn cermin kt econsave tu .. uPsss kantoi suda .. huhu.. lantak la ,, ade aku kesah ?? heheh ,, thanks byk2 tau yunk .. sayang kau lebey ar cenggini .. len kali aku order lg k.. cehh aku gurau sajje .. huhu .. ;D

THANKS A LOT SULIN .. sayang kau damn much much !! 

5 ulasan:

Daisypath Graduation tickers