welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Rabu, 1 Jun 2011

reportOHreportku

Holllaaaa .. tarikh hari ni 01/06/2011 .. bermakne genap tinggal sebulan lg dr tarikh aku akan submit report l.i.. Poly aku yg tersayang dh tetapkn tarikh hntar report l.i pada 01/07/2011 ! shantekkk sgt .. paling awal dr poly2 lain aku rase .. haha .. mmg terbaikkk ! ..sayang poly aku lebey r kan... plastik betol aku niy . . haha .. padahal hati panas J


Nk dijadikn citer nape aku tulis tntang report mlm niy coz dpt ilham dari report aku yg terbengkalai tu .. aduhaii .. siyes aku baru menaip report smpai bab 3 kowt n tu pun baru separuh ... waaa banyaknye lg yg xsiap L bile bukak lappy nk wt report jek msti automatik TERbukak fesbook skali .. haha ..cmne lar report aku tu nk siap kan ... dan akhirnye aku sndiri yg xkeruan ..mmg kapok bak kate org jawe .. haha ..


ni lar padahnye buat keje last minute .. padan ngn muke aku  .. sadis wey.. tarikh submit makin dekat dan aku pulak dh mule rase xsenang nk wat keje pape pn .. dlm pale hotak pikir report sajje .. nk copy paste report sinior xde satu pun yg same ..kalau ade tentu senang keje aku .. haha ..senang hidup aku .. ye x? haha ..waaa.. aku xnk repeat l.i weyh .. xpenah bermimpi pown l.i utk kedua kalinye..  


pulak tu dlm saat getir cmni la dugaan bertimpe-timpe dtg .. gado ngn bf laa , mslh family la .. tabahknlah hatiku .. sesungguhnye dugaan tu mampu mematangkn diri kite .. cehhhh .. sempat lg aku membebel .. haha ...


diam x diam aku xsangke sebulan dr skrg sem 5 akn muncul .. sem 5 ? wahhh .. rase mcm xnk pecaye yg aku dh jd sinior ... ceehhhh .. bapak belagak aku niyh .. haha.. xde la .. heyyy .. skrg aku kene fokus pada report dulu ,,, misi aku now SIAPKAN REPORT ,,, haha ,,, aku kene bcinte ngn report aku tuh .. kene dating ngn die hari2 baru siap report aku tu .. haha .. 


okeyhh .. rase smpai sini jer kowt ... aku tgk sume bende pn dh nmpak cm buku report je .. haha .. kuat sakit aku niyh ... okey jumpe lg next entry ... tata titi tutu ;)

2 ulasan:

  1. ca dulu masa wat report L.I wat time kat lab kilang..bawak lappy..then start wat bile xde keje..hehe...alhamdulillah time cuti free sikit dah... :)--> blogwalking dr GBP1M

    jom singgah sekadar renungan..

    http://cikduyung.blogspot.com/2011/06/andai-si-kecil-mampu-bersuara-sebelum.html

    BalasPadam
  2. cik duyung : heeee .. tabiat mmg suke wt keje last mnit..ni la dptnye ;)

    BalasPadam

Daisypath Graduation tickers