welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Khamis, 16 Jun 2011

Demam seterukkk bebenorrr!!

Assalamualaikum :)
DEMAM ~ DEMAM ~ DEMAM seterukkk bebenoo niy weyhh ,, :)
demam ngan watak SETH TAN dalam NORA ELENA !!! haha :) 
tp siyes laa .. watak seth tan tu memang idaman bagi sume pompuan la beb ~ 
caring giler-giler kowt ... berdoa dlm hati suatu hari nanti akn dapat seorg suami yg camtu .. aminnnn ..
tapi in reality ade ke lelaki yg same watak cam SETH TAN ?? harap2 adelahh kan .. bertuahh sape yang dapat .. mgkin 1 dalam 1000 .. :)

tidur xlena, makan xkenyang , mandi xbasah gare2 drama NORA ELENA tu .. haha ...actually aku xlayan pn drama niyh mule2 .. kawan aku lak dok sebuk cakap citer tu best la , romantik la...n aku pun try la nk tengok kan ..first episod aku tgk pn dah episod 22 ..ape nak jadi daaa ?? loading giler ..dh nk ending of the story baru terkedek2 aku nak tgk ... haha ..xpuas hati punye pasal ,aku pun godeh la youtube sampai lebam cari link drama NORA ELENA .. sbb aku daftar TONTON xlepas2 sampai naik boring nak daftar (*bengang!!) .. 

yezzzaa akhinye jumpe jgk link NORA ELENA episod 1 sampai episod 22 .. time tu jgk aku bantai tengok !! hari first aku tgk sampai bengkak mate dari episod 1 sampai episod 10 .. dari jam 9 mlm sampai 5 pagi (xsabar punye org aku nih ... haha) n hari kedua aku teruskan tgk episod 11 sampai episod 21 dari kul3.30 ptg sampai 1 pagi ( straight to the point aku tgk .. juz stop time solat! makan pn mate pndang lappy ..ngek!) haha ..mmg demam seterukk bebenor aku .. org lain 24 hari tgk dgn sabarnye.. aku plak 2 hari je tgk full drama .. haha .. gelojoh!!dah tengok sampai bengkak+lebam pun xpuas hati lgi neyh .. punyelah best citer ni sampai aku download drama niyh .. hahaha ... boleh aku tgk hari2 pulak .. haha .. i loiiiikkeeee ! :)

semoga akan ade NORA ELENA 2 :)

gandingan mantap siti saleha & aaron aziz .. cayalahhh ! 

barisan pelakon yang fofulaarrr belake .. suke ery putra :)

pehh .. hensemmm2 .. bertuah bini aaron kan ... jeles meyh .. haha :)

anyway .. citer NORA ELENA mmg terbaikkkkkk ! 
romantik habisss derr .. lagi2 AARON AZIZ yg berlakon .. pehhh cair giler kowt ..dah lah hensemmm ...
mate pandang TV tapi fikiran berangan nak dpt husband camtuh .haha .ngek ! :)
semoge lelaki2 kat luar sane boleh mencontohi watak SETH TAN .. semoge bakal gf /gf sedia ade/bakal bini korang rase dihargai ... cehhhh ... hahaha :) lebih la pulak aku nihh .. terOVERan pulak .. haha ^_^

P/S : minat giler kt AARON AZIZ !! selamenye :)
        pasni nk cari novel kasih yg suci wat koleksi :)
        TERIMA KASIH SUDI MEMBACE ^_^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath Graduation tickers