welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Jumaat, 3 Jun 2011

Berikanlah Aku Kekuatan


Saat niy kesedihan dtg btandang lgi mengetuk ruang hati aku .. kenape aku ?? soalan tu slalu je bmain dlm pale otak aku .. aku xkuat utk tempuhinye .. sungguh .. kian hari langkah aku smakin goyah untuk terus tabahkan hati menempuhinye .. perlu ke aku menangis ?? menangis dan terus menangis ?? dpt ke nk hilangkn kesedihan dgn menangis ?? tu lah kelemahan aku yg xdpt aku nk perbaiki .. cengeng ! sikit-sikit nagis .. manje sgt ..

sbb tu org pijak kpale aku .. org sikit pn xpenah nk jage hati perasaan aku even aku mnjage perasaan org smpai aku ketepikan perasaan aku sndiri .. lebih rele tgk hati sendiri terluka dr hati org lain .. kejam sgt ke aku pd diri aku ngan wat cmtu ?? pergilah wahai kesedihan dr hatiku .. L

kadang-kadang bile tgk org len heppy giler ngn hidup dorg .. aku rase cm sgt jeles .. bertuahnye mereka punyai hidup yg serba smpurna .. tapi aku ??hidup aku nothing .. aku penah putus harapan .. penah hlg semngat utk teruskan hidup .. penah utk lari kan diri dr sume niy .. tapi aku pasti Hikmahmu Ya Allah .. aku hnye menanti saat tu dtg .. aku Redha dgn dugaanmu .. L

Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk aku terus mlangkah di bumi ciptaanmu .. berikanlah aku ketabahan hati utk aku terus mgharungi dugaan dr mu .. berikanlah aku sedikit kebahgiaan utk aku merasai nikmat senyuman.. berikanlah aku sedikit kegembiraan hati utk aku merasai nikmat gelak ketawa .. Ya Allah kau hadirkanlah seseorang dlm hidupku yg dapat membahagiakan hidupku , yang dpt mbuatku gembira .. yang dpt berkongsi suka duka hidupku .. semoga aku akan terus tabah n kuat ...Aminnn ..

If jiwa kita resah dan kita tdk mgetahui puncanya maka Berzikirlah :

“ LA HAULAWALA QUWWATA ILLA BILLAHI ‘ ALIYYUL ‘ AZIM “

Sekiranya keresahan & kesedihan masih mengusai hati kita , maka berDOAlah agar ALLAH tukarkan bagi kita hati yang baru …..

2 ulasan:

Daisypath Graduation tickers