welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Ahad, 10 Julai 2011

Bersawang beb!

Assalamualaikum ..
fuhhh .. lame giler x post entry baru ... bz giler vavunnn lahhh .. cehhh yek yek je aku ... :) 
Dah lah aku bersawang kt umah sewe 12 hari xwat pape .. xsangke ngan blog2 
aku sekali bersawang daa !

Pagi tadi baru sttlekan daftar modul ngn PA ... Rabu niyh baru stat claz .. 
huhh .. sem 5 ?? aku keee ? OMG ... xsangke sampai gak aku sem 5 if pointer aku 
xseGEMPAK cam org len kn , kn ..
Aku tetap bersyukur coz aku dh sampai tahap ni .... Alhamdulilah :)

xde citer yg best pun sebenarnye ... 
hanye nk ucap WELCOME BACK TO POLY !!! :)
sedang menunggu tarikh interview report akhir dr lecturer ... 
semoge semuanya berjalan lancar .. aminnn ...

K lah .. xde idea nk tulis panjang2 .. tulis isi2 penting je kali niyh .. huhu .. 
oke .. blahh dulu .. SEKIAN ... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath Graduation tickers