welcome to my blog ~ singgah la selalu.. blog ieyka buruk jek..terima kasih^_^

Sabtu, 28 Mei 2011

kenanganBersamamu ~


02:16am .. malam ni aku rase kecewe sesgt .. so lonely ..sgt2 rase keseorangan saat ni..tention giler kowt ..air mate ni pn dr tadi xnk bhenti2 .. tu lah aku .. nangis je keje aku .. bukan leh kua duit pn dr air mate.. haha (saje wt lawak utk gmbirakn hati yg ngah jiwa kacau ni ) pastu smbung nangis balik ..aku tau aku xlayak utk die .. aku byk sgt wat sala nan die .. tp xpayah la nk tnjuk sgt rase benci kt aku .. oke aku mgaku aku salah .. tapi sikit pn xbermakne ke hbgn ktowng slame 6tahun ni pada die??die wt aku rase hbgn ktowg ni bru 2bln bg die ..if die dh xsuke aku .. oke fine aku pasrah ..tapi tinggalkn aku dgn care baik camne die mintak caple dulu..siyes wey aku kt sini xbole nk wtpe lgsung ,, report aku tbengkalai , mood aku hlg ,, die xpk ke aku xbole khilangan die ?? kenape la die wt aku cmne ..kdg2 aku rase die selfish sgt2 ..;( :( bayangkn cmne aku nk lupekn die ngan kenangan yg dh 6tahun tercipta ?? kt pontan , tempat mne yg aku xpenah g ngan die ? sume tempat ade kenangan aku ngn die ..;( cmne aku nk lupekan ?? ni dugaan ke dlm hbgn ktowg ?? kenape die berubah ?? mne janji-janji die ? mane ?? kenape tipu aku ?!!! Ya Allah .. aku berhenti bharap ;(


wake up la ieyka!! nape kau nk menangis bagai nih ?? heeyy see oke ,, die kt sane tu ngah bseronok enjoy ngn member2 die .. g tgk bola .. lepak2 .. die heppy oke !! .. yg kau kt sini smpai bgkak2 mate , ape nii ??!! jgn jd bodoh la ieyka .. kau kt sini hari2 tunggu msg die bagai nk rak .. tapi die ? don't care pown xmsg ngn kau ..die bole je hidup tnpe kau knp kau x?? bukak mate kau ieyka !!...sebab tu la aku create blog ni .. coz ni je care aku nk luahkn perasaan aku .. kadang2 aku segan nk story kt mber2 .. coz story ktowg ni kdang2 xmasuk akal .. asyik bgado je keje .. mesti sume dh bosan nk dgr ,,sume mber2 dh paham dh .. tp if faham pn xkn aku asyk nk mgadu .. malu la beb .. aku sayang die sgt .. sampaikn ape2 jd pn aku akn jage air muke die dpn kwn2 aku ..tapi smpai bile aku nk sabar?? smpai bile aku nk pendam ??mgkin bg korang dh 6tahun cple so aku dh kenal pragai die . SALAH! lame mane sbuah hubungan lom tentu kite dpt kenal psgn kite dgn sepenuhnye,, siyes aku dh tahap xleh sabar .aku xciter pn mber2 aku dh tau dh ... coz tu aku citer kt sini...moge dgn cite kt sini hati aku akn tenang .. MULAI SEKARANG aku kene bukak mate luas2 ~ die boleh heppy kenape x aku ?? now KALAU ADE JODOH , ADE LA .. lau xde aku pasrah ..;(


  • ya allah kau berikanlah aku kekuatanMU ..
  • kau berikanlh aku ketenangan hati ;( 
  • aku redha dengan ujianMU ..;( 
  • jika die ditakdirkan jodohku . . Kau peliharalah hubungan kami .aminnn..
  • jika die bkn jododhku ..kau bawalah diriku jauh dr die.. supaya aku dpt meneruskn hidup tnpa die ;(




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath Graduation tickers